DSH v2 favicon
Search

Napravi račun

Copywriting

Call to action

Poziv na akciju je značajka copyja kroz koju pozivamo kupca da naprave našu željenu radnju – kupe, kliknu, pretplate se, pošalju upit itd. Na taj način uvijek jasno komuniciramo svojim kupcima što trebaju napraviti kao sljedeći korak, nakon što smo ih kroz prethodni copy zainteresirali za naš proizvod ili ponudu.

Muče te podočnjaci? Klikni na ovaj oglas i saznaj kako možeš izgledati mlađe i atraktivnije kroz samo 2 tjedna.

Drugi pokazatelj da neki copy nije pisao profesionalni copywriter je ukoliko nema nikakav call to action. Mnogo različitih istraživanja pokazuju da kada usporedno testiramo copy s i bez call to actiona dobivamo uvijek bolje rezultate s call to actionom.

I srećom – to je jako jednostavan dio svakog copyja. On se u 99% slučajeva izražava u nekom imperativu:

  • Pošalji mail
  • Kupi sada
  • Upiši se!
  • Registriraj se
  • Preuzmi besplatno
  • Ostvari popust
  • Naruči odmah
  • Klikni ovdje

Možda ti izgleda kao suvišan dio copyja, ali nemoj upasti u tu zamku. Jednostavno u svakom copyju kojeg pišeš, dodaj poziv na akciju.

Dodatne bodove ćeš dobiti ako u poziv na akciju ubaciš benefite:

Umjesto “Naruči danas” napiši “Naruči i riješi se podočnjaka odmah!”

Tvoj zadatak je da napišeš nekoliko poziva na akciju i pošalješ ih na pregled.

Vaš HTML kod